Drugar mi je ponudio da radim kao žigolo i da jebem starije gospođe za pare a on će da mi nalazi mušterije.

Ponudio mi je 50 evra po „angažmanu“. Odbio sam, a on me ubeđivao, i ubeđivao, a ja sam na kraju pristao.

Sutradan mi je u sms-u napisao adresu i vreme u koje trebam da budem na adresi. Odmah posle sms-a me je pozvao i objasnio mi kako i šta. Rekao mi je moram da se foliram kako mi se gospođa sviđa i kako sam napaljen. Spremio sam se kao za pozorište i odvezao se taksijem na adresu.

Pozvonio sam, a vrata mi je otvorila baka koja je za divno čudo solidno igledala.

Nije imala mnogo bora na licu a i bila je lepa. Ušao sam a ona je zaključala vrata za sobom, bio sam nervozan a ona je već bila spremna, bila je u kućnoj haljini. Ponudila mi je da sednem i pitala dali želim neko piće, rekao sam da može nešto kratko žestoko. Trebalo mi je da se malo opustim, prvi put sam radio kao žigolo.

Popio sam piće na eks, a ona mi je uzela čašu i rekla „idemo gore u sobu“ . Išla je ispred mene, dok se penjala uz stepenice, skinula je penjoar sa sebe i spustla na stepenice. Ja sam gledao u njeno dupe i pitao se dali će moći da mi se digne.

Ušli smo u sobu ona se okrenula ka meni i rekla „skini se“ a dlanom je nežno prešla preko mog obraza. Rekla mi je da legnem na krevet i da se opustim, bio sam na leđima a ona je legla pored mene sa glavom pored mojih kukova. Šapnula je tiho „zažmuri“ i uzela ga u usta.

Pušila mi je kurac a ja sam žmurio i zamišljao neku jebozovnu ribu kako bi mi se digao.

zigoloLizala mi je jaja i čmar, pušila ga i lizala mi glavić, i gle…DIGAO SE! Baka me je onda zajahala, sedela je na mom kurcu i njihala se napred nazad, setio sam se da moram da foliram, ipak sam ja žigolo 🙂 pa sam počeo dišem duboko i da je milujem po grudima. Mešala je i njihala se lagano a ja sam joj mazio naborane grudi.

Legla je na leđa i raširila noge, lagano sam se okretao ka njoj a ona je stavila prst na usne a potom na pičku, shvatio sam, želi da je ližem… Pa šta sad, idemo do kraja, žigolo ne može da bira posmislio sam i zario glavu među njene butine.

Lizao sam je kako bih i svaku drugu, mlađu, a baka je uživala i vrpoljila se kao i svaka druga mlađa. U jednom trenutku je rekla „popni se na mene“ .

Dok sam se nameštao na nju rekla je „jebi me žestoko“, i ja sam ga sjurio u bakinu pičku žestoko kako je tražila.

Jebao sam je kao da se iživljavam a ona je uživala. Stavio sam joj usta na grudi i ljubio ih, iako sam bio neiskusan kao žigolo prihvatio sam ovaj posao ozbiljno i morao sam da lepo zadovoljim bakicu. Stavio sam joj noge na ramena, i navaljivao na njenu pičku. Stenjala je i jaukala, i vikala „ajde mladi kurče jebi, jebi“. A ja sam jebao dok su se u mojoj glavi smenjivale razne ženske u raznim pozama.

„Jebi me, jebi me, hoću da svršim“ vikala je glasno i šamarala me po dupetu. A ja sam jebao sve žešće.

I konačno je svršila sa širokim osmehom na licu. A onda me pogledala u oči i rekla „sada ti je dobro podmazan, sada može u guzu“. Ustao sam bez reči a ona se prevrnula na stomak i rekla „budi sada nežniji“.

Namestio sam se u klečeći stav i počeo lagano da ga stavljam u bakicino dupence. Uh ala je bilo tesno i lepo, sada sam uživao i ja. Jebao sam je lagano a ona je stenjala i smejala se u isto vreme. Žmurio sam i zamišljao moju koleginicu koja ima najlepše i najbolje dupe na svetu.

Polako sam ubrzavao ritam a baka se nije bunila.

Nekoliko puta mi je rekla „svrši mi u guzu“ a ja sam samo to čekao. Ubrzao sam i jebao sam je još jače i žustrije, bio sam na vrhuncu. Stegao sam joj guzove i počeo da svršavam u nju.

„To,to jebaču“ vikala je dok sam joj punio čmar spermom.

Na kraju i nije bilo tako strašno, šta više nije bilo loše biti žigolo uopšte.

Baka me je ispraćala do vrata, na vratima mi je dala 50 evra i rekla je „ja sam Marku već dala 100 evra za ovu uslugu a ovo je čast za tebe“.

A onda sam otišao da se nađem sa Markom i uzmem mojih 50 evra koje smo dogovorili. Od tog dana Marko mi je dva do tri puta nedeljno nabacivao poslove, a život je postao mnogo lakši.

Koliko vam se svidela ova priča?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili

Prosečna ocena / 5. Broj glasova:

Ako vam se sviđaju naše erotske priče...

Pratite nas na društvenim mrežama!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Ostavi Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *