Žigolo – Stara Koka – Dobra Supa

(101)

Drugar mi je ponudio da radim kao žigolo i da jebem starije gospođe za pare a on će da mi nalazi mušterije.

Ponudio mi je 50 evra po „angažmanu“. Odbio sam, a on me ubeđivao, i ubeđivao, a ja sam na kraju pristao.

Sutradan mi je u sms-u napisao adresu i vreme u koje trebam da budem na adresi. Odmah posle sms-a me je pozvao i objasnio mi kako i šta. Rekao mi je moram da se foliram kako mi se gospođa sviđa i kako sam napaljen. Spremio sam se kao za pozorište i odvezao se taksijem na adresu.

Pozvonio sam, a vrata mi je otvorila baka koja je za divno čudo solidno igledala.

Nije imala mnogo bora na licu a i bila je lepa. Ušao sam a ona je zaključala vrata za sobom, bio sam nervozan a ona je već bila spremna, bila je u kućnoj haljini. Ponudila mi je da sednem i pitala dali želim neko piće, rekao sam da može nešto kratko žestoko. Trebalo mi je da se malo opustim, prvi put sam radio kao žigolo.

Popio sam piće na eks, a ona mi je uzela čašu i rekla „idemo gore u sobu“ . Išla je ispred mene, dok se penjala uz stepenice, skinula je penjoar sa sebe i spustla na stepenice. Ja sam gledao u njeno dupe i pitao se dali će moći da mi se digne.

Ušli smo u sobu ona se okrenula ka meni i rekla „skini se“ a dlanom je nežno prešla preko mog obraza. Rekla mi je da legnem na krevet i da se opustim, bio sam na leđima a ona je legla pored mene sa glavom pored mojih kukova. Šapnula je tiho „zažmuri“ i uzela ga u usta.

Pušila mi je kurac a ja sam žmurio i zamišljao neku jebozovnu ribu kako bi mi se digao.

zigoloLizala mi je jaja i čmar, pušila ga i lizala mi glavić, i gle…DIGAO SE! Baka me je onda zajahala, sedela je na mom kurcu i njihala se napred nazad, setio sam se da moram da foliram, ipak sam ja žigolo 🙂 pa sam počeo dišem duboko i da je milujem po grudima. Mešala je i njihala se lagano a ja sam joj mazio naborane grudi.

Legla je na leđa i raširila noge, lagano sam se okretao ka njoj a ona je stavila prst na usne a potom na pičku, shvatio sam, želi da je ližem… Pa šta sad, idemo do kraja, žigolo ne može da bira posmislio sam i zario glavu među njene butine.

Lizao sam je kako bih i svaku drugu, mlađu, a baka je uživala i vrpoljila se kao i svaka druga mlađa. U jednom trenutku je rekla „popni se na mene“ .

Dok sam se nameštao na nju rekla je „jebi me žestoko“, i ja sam ga sjurio u bakinu pičku žestoko kako je tražila.

Jebao sam je kao da se iživljavam a ona je uživala. Stavio sam joj usta na grudi i ljubio ih, iako sam bio neiskusan kao žigolo prihvatio sam ovaj posao ozbiljno i morao sam da lepo zadovoljim bakicu. Stavio sam joj noge na ramena, i navaljivao na njenu pičku. Stenjala je i jaukala, i vikala „ajde mladi kurče jebi, jebi“. A ja sam jebao dok su se u mojoj glavi smenjivale razne ženske u raznim pozama.

„Jebi me, jebi me, hoću da svršim“ vikala je glasno i šamarala me po dupetu. A ja sam jebao sve žešće.

I konačno je svršila sa širokim osmehom na licu. A onda me pogledala u oči i rekla „sada ti je dobro podmazan, sada može u guzu“. Ustao sam bez reči a ona se prevrnula na stomak i rekla „budi sada nežniji“.

Namestio sam se u klečeći stav i počeo lagano da ga stavljam u bakicino dupence. Uh ala je bilo tesno i lepo, sada sam uživao i ja. Jebao sam je lagano a ona je stenjala i smejala se u isto vreme. Žmurio sam i zamišljao moju koleginicu koja ima najlepše i najbolje dupe na svetu.

Polako sam ubrzavao ritam a baka se nije bunila.

Nekoliko puta mi je rekla „svrši mi u guzu“ a ja sam samo to čekao. Ubrzao sam i jebao sam je još jače i žustrije, bio sam na vrhuncu. Stegao sam joj guzove i počeo da svršavam u nju.

„To,to jebaču“ vikala je dok sam joj punio čmar spermom.

Na kraju i nije bilo tako strašno, šta više nije bilo loše biti žigolo uopšte.

Baka me je ispraćala do vrata, na vratima mi je dala 50 evra i rekla je „ja sam Marku već dala 100 evra za ovu uslugu a ovo je čast za tebe“.

A onda sam otišao da se nađem sa Markom i uzmem mojih 50 evra koje smo dogovorili. Od tog dana Marko mi je dva do tri puta nedeljno nabacivao poslove, a život je postao mnogo lakši.

Koliko vam se svidela ova priča?

Kliknite na zvezdicu da biste ocenili

Prosečna ocena 4 / 5. Broj glasova: 101

Za sada nema glasova. Budite prvi koji će oceniti ovu priču!

Ako vam se sviđaju naše erotske priče...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Ostavi Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *